Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Sunday 15 January 2012

Video:Alat Yang Akan Membuat Perogol Merana

Rogol (atau pencabulan) adalah serangan seksual yang dianggap oleh kebanyakan orang sebagai jenayah yang sangat serius. Definasi teknikal untuk "rogol" merangkumi sebarang serangan serius dan yang merosakkan terhadap seseorang atau sekumpulan orang, tetapi dalam penggunaan sehari-harian, istilah tersebut adalah mengenai serangan seksual.
Di malaysia sahaja,jumlah jenayah rogol meningkat dari semasa ke semasa,tanpa mengira usia dan siapa mangsanya samada lelaki atau perempuan,ada antara mangsanya merupakan kanak-kanak berumur bawah 12 tahun,ada juga yang berumur belasan tahun,bahkan ada yang bergelar nenek masih menjadi mangsa rogol.Kini mungkin sudah tiba masanya untuk rakyat malaysia menggunakan alat yang akan membuatkan si perogol merana,dan berfikir banyak kali sebelum merogol.
                                                         INI ADALAH ALATNYA

INI ADALAH PENCIPTA KONDOM TERSEBUT

Kondom tersebut kalau dilihat seperti kondom biasa,yang digunakan lelaki semasa hubungan sex,akan tetapi sebenarnya kondom ini mempunyai duri-duri halus yang akan mencengkam zakar lelaki yang merogol mangsanya,supaya dapat melepaskan mangsanya dan dapat memberi mangsa masa untuk melarikan diri.
Apa yang lebih menarik adalah alat ini bukan sahaja mencengkam zakar,akan tetapi alat ini cuma boleh di buang melalui pembedahan di hospital sahaja,jadi apabila perogol ke hospital untuk melakukan pembedahan untuk membuang alat tersebut dari zakar,polis boleh bertindak segera dengan menangkap perogol tersebut selepas pembedahan selesai.
Siapakah pencipta alat menarik ini?namanya adalah  Sonette
ketika ditanya wartawan kenapa dia mencipta alat ini jawapannya
 “I don’t hate men. I love men. I have not got revenge in mind. All I am doing is giving women their power back. I’m also don’t even hate rapists. But I hate the deed with a passion.”




Disini juga penulis sertakan video bagaimana alat ini berfungsi:
                                                                                    


P/S:penulis harap anda dapat shared artikel ini.
       like page penyengat jika anda menyukai artikel ini(like)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...